Pyörivä kivi ei sammaloidu
Yritys
Laatulupaus
Nevakivi Oy on toiminut perheyrityksenä jo vuodesta 1925 rakentaen vakaan pohjan sen laadukkaalle henkilöliikenteelle. Arvojamme ovat asiakaslähtöisyys, palvelun ja kaluston laadukkuus sekä liiketoimintamme jatkuva kehittäminen. Haluamme tarjota asiakkaillemme aina turvallisen ja miellyttävän matkakokemuksen niin tilausliikenteessä kuin linjaliikenteessäkin.
LIIKENNEPALVELUT
Ajamme linjaliikennepalvelumme ostosopimusten, siirtymäkauden sopimusten sekä markkinaehtoisen reittiliikenteen lupaehtojen mukaisesti. Linjaliikenteemme kulkee päivittäin Kuusamon, Taivalkosken, Pudasjärven, Kiimingin ja Oulun alueella. Pyrimme liikennepalveluillamme palvelemaan asiakkaistamme mahdollisimman monipuolisesti ja kuljettamaan niin työ- kuin lomamatkalaisiakin. Tilausliikennepalvelut ajamme aina tilauksen ja asiakkaiden toiveiden mukaisesti niin Suomessa kuin ulkomaillakin.
MATKALIPUT JA AIKATAULUT
Jotta matkalippujen ostaminen olisi mahdollisimman kätevää, käytössämme ovat Matkahuollon valtakunnalliset lipputuotteet. Nevakivi Oy kuuluu Matkahuolto Oy:n informaatio- ja lippujärjestelmään ja asiakkaamme voivat ostaa matkalippunsa joko Matkahuollon sivuilta osoitteesta www.matkahuolto.fi tai suoraan bussista. Bussista ostettaessa maksuksi käy käteinen. Lisäksi osaksi vuoroissa on käytössä maksukortin lukijat, joissa käyvät yleisimmät maksukortit. Lippujen hinnoittelu perustuu kuljettavan matkan pituuteen. Hinnat löydät seuraavasta taulukosta. Käteishintataulukko 1.9.2017 alkaen.
Aikataulumme löytyvät nettisivuiltamme Aikataulut- osiosta. Myös Matkahuollon aikatauluinfosta osoitteesta www.matkahuolto.fi löytyy osa vuoroistamme. Nevakivi Oy:n aikataulut voi myös ladata ja tulostaa osoitteesta www.nevakivi.fi. Palvelemme asiakkaitamme myös puhelimitse koskien aikatauluja numerossa 08 – 822 052. Jaamme myös tulostettuja aikatauluja linjaliikenteen busseissa.
ENSILUOKKAINEN KALUSTO
Käytössämme olevat ajoneuvot on varusteltu monipuolisesti asiakkaidemme tarpeiden mukaan. Varustelun tarkoitus on tehdä matkakokemuksesta mahdollisimman miellyttävä ja helpottaa matkustajien nousemista ajoneuvoihin.
Linja-autoistamme osa on varustettu invahissillä tai -rampilla. Kauko- ja tilausajoliikenteessä ajoneuvoihin pääse nousemaan portaita pitkin sekä auton etu- että keskiovelta. Ovensuussa on kahvat, jotka helpottavat autoon nousua ja siitä poistumista. Etuportaan askelmaa voidaan myös laskea autoon nousemisen helpottamiseksi. Tilausajoissa voidaan myös tarpeen mukaan käyttää invahissillä tai -rampilla varustettua linja-autoa.
Onnistuneen matkakokemuksen takaamiseksi pidämme huolen, että huomioimme ajokaluston varustelussa myös liikuntarajoitteisten matkustajien tarpeet.
Palvelemme myös erityisryhmiä palvelulinjoilla, jotka ovat kaikille avointa joukkoliikennettä. Linja voi pyynnöstä poiketa reitiltään lyhyesti. Kuljettajamme auttavat apua tarvitsevia aina mahdollisuuksien mukaan. Tiedotamme myös toimintamme kehittämisestä ja pyrimme ottamaan huomioon kaluston parantamisessa kaikkien väestöryhmien tarpeet.
AMMATTITAITOINEN HENKILÖSTÖ
Ammattitaitoinen henkilöstö laadukkaan palvelun takeena
Nevakivi Oy:n ammattitaitoinen henkilöstö takaa sen laadukkaat palvelut ja turvalliset toimintatavat. Toimistohenkilöt ja kuljettajat ovat osaavia ja palveluhenkisiä sekä aina tarvittaessa lähellä asiakasta. Huollamme kalustomme säännöllisesti sekä teemme päivittäisen siivouksen taaten asiakkaillemme turvallisen ja miellyttävän matkustuskokemuksen.
VIESTINTÄ
Pidämme asiakkaamme ajantasalla palveluistamme ja mahdollisista ajojärjestelyn muutoksista tiedottamalla niistä joko suoraan asiakkaalle tai yleisesti verkkosivuillamme. Kuskimme ovat aina lyhyen varoitusajan muutoksista suoraan yhteydessä asiakkaaseen puhelimitse tai sähköpostilla. Linja-autoissamme on myös tulostettuja tiedotteita matkustajille mukaan otettaviksi.
ASIAKASTYYTYVÄISYYS
Palautteesi on meille arvokasta
Haluamme palvella asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla aina heidän tarpeiden mukaan. Kannustamme asiakkaitamme palautteen antamiseen ja käytämme tätä hyväksi palveluidemme kehittämisessä. Asiakkaamme voivat antaa palautetta palveluistamme kätevästi verkkosivuillamme erillisellä lomakkeella, sähköpostitse tai puhelimitse numerossa 08 – 822 052. Käsittelemme palautteen aina mahdollisimman nopeasti ja pyrimme korjaamaan reklamoitavat asiat ja viat heti palautteen tultua. Keräämme asiakkailtamme palautetta myös joka toinen vuosi asiakastyytyväisyyskyselyllä. Teemme tämän pohjalta jatkuvaan kehitystyötä toiminnassamme, jotta tarjontamme vastaisi asiakkaidemme tarpeita entistä paremmin myös tulevaisuudessa.
Käsittelemme valitukset aina Nevakivi Oy:n toimitusjohtajan ja asianosaisen kesken. Pyrimme ensisijaisesti täyttämään sopimuksen itse ja toissijaisesti alihankkijoiden välityksellä. Vahingonkorvauksista neuvottelemme tapauskohtaisesti erikseen asiakkaan kanssa. Ongelman ilmetessä ja virallisen valituksen saavuttua tarjoamme linjaliikenteessä hyvitykset ensisijaisesti ilmaisina matkoina.
Pudasjärvellä 14.5.2019
Nevakivi Oy
Historia
Albumissa esittelemme Nevakivi Oy:n historiaa 90 vuoden ajalta. Vuonna 1925 Reino Nevakivi (ent. Nynäs) hankki ensimmäisen autonsa ja alkoi ajaa sekä rahtia että kuljettaa matkustajia Pudasjärven ja Oulun välillä. Tästä yhden miehen yrityksestä on vuosikymmenten kuluessa kehittynyt keskisuuri linja-autoliikenne Nevakiven perheen omistamana ja johtamana.